Представники Медичного інституту взяли участь у циклі вебінарів, присвячених системі підтримки для лікарень HELPMED.IN.UA.

Технології допомагають об’єднувати суспільство у протидії Covid-19.

UNDP  допомагає поширити польський досвід допомоги лікарням в Україні.

Часто не відомо, які справжні потреби лікарень при пікових навантаженнях і як доставити допомогу. Саме тому була створена система http://helpmed.in.ua/, яка дозволяє лікарням інформувати про свої потреби та забезпечувати їх необхідною продукцією від дарувальників через мережу місцевих координаторів.

 Друга хвиля пандемії активно поширюється Європою та Україною, нам відомо як протидіяти її поширенню через збереження соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту, але головне питання – як допомогти лікарням та лікарям долати пікові навантаження, коли кожний лікар та медсестра, кожна секунда їх часу рятує людські життя, і лікарі та лікарні мусять бути забезпечені усім необхідним?

У таких ситуаціях повинні бути залучені зручні інноваційні технологічні рішення у поєднанні з тісною співпрацею громадянського суспільства, медичних установ та підприємців.

Цей невеликий, але важливий українсько-польський проєкт передачі ноу-хау Платформи «підтримка_лікарень “.pl” в Україну розпочався у липні цього року. Фінансує проєкт Польський фонд Challenge – спільно з програмою ПРООН в Європі та Центральній Азії та Міністерством закордонних справ Польщі.

Вдалий досвід створення саме такої “Платформи співпраці” наших польських колег став основою проєктної ініціативи helpmed.in.ua, яка була започаткована Познанським Університетом Економіки (Польща) разом з Громадською спілкою HiTech Office Ukraine.

У кожного учасника проєкту своя роль:

Лікарня формує список потреб згідно з класифікатором потреб вбудованого у платформу. Це можуть бути засоби індивідуального захисту, антисептики, невелике медичне обладнання та матеріали, навіть постачання питної води та харчування для пацієнтів. Ці дані відразу стають доступними у системі для координаторів, та виводяться на електронну карту.

Дарувальник – це можуть бути громадяни або підприємства, що територіально знаходяться у цьому місті/районі/області – реєструються у системі та підтверджують готовність надати лікарням те, що вони потребують.

Координатори – спеціально навчені волонтери або громадські організації, що опікуються лікарнями. Вони також зареєстровані у системі, зв’язуються з дарувальниками та лікарнями, реєструють допомогу в системі, розподіляючи її по лікарнях та забезпечують її доставлення та передачу лікарням.

Таким чином система розвантажує лікарів від господарських справ та значно посилює спроможності лікарень у лікуванні пацієнтів та забезпеченні їх усім необхідним

Цей проєкт є прикладом того що цифрові технології, міжнародна співпраця та взаємодія громадянського, державного та приватного сектору створює простір для ефективної протидії навіть таким потужним викликам, як пандемія COVID-19.

Замовити зворотній дзвінок:




    Запис на консультацію до лікаря:




      Я приймаю угоду сайту про обробку персональних даних.

      Результати аналізів:

      *Вкажіть дані з коду на вашому чеку (приклад розміщення коду на фото нижче), та ми надішлемо результати аналізів на вказану Вами email адресу.



        Над окном идут работы

        Запис на прийом до лікаря:




          Я приймаю угоду сайту про обробку персональних даних.

          Результати аналізів:

           

          На жаль, зараз сервіс

           тимчасово не працює.

           

          Вибачте за незручності.

           

           

           

          Прокрутка до верху